Snowflake heeft de AI Data Cloud voor Travel & Hospitality gelanceerd. Dit platform combineert Snowflake's dataplatform, AI-capaciteiten en branchespecifieke oplossingen om data-inzichten van hoge kwaliteit te leveren voor de reis- en hospitality-sector. Snowflake stelt luchtvaartmaatschappijen, hotels, cruisemaatschappijen en aanbieders van reistechnologie in staat om data en AI te gebruiken om bedrijfsprocessen te verbeteren en vijfsterren-klantbelevingen te realiseren in de hele sector.
Nu de reis- en hospitality-sector overgaat van herstel naar stabiele groei, staan bedrijven voor nieuwe uitdagingen en kansen. Snowflake is uniek gepositioneerd om deze groei te ondersteunen door een geïntegreerd platform te bieden dat AI- en ML-ontwikkeling stroomlijnt, topklasse beveiliging en governance-mogelijkheden biedt en datatoegang democratiseert. Met krachtige data collaboration-mogelijkheden en moeiteloze schaalbaarheid helpt Snowflake organisaties om het volledige potentieel van hun data te benutten.
De AI Data Cloud voor Travel & Hospitality richt zich op belangrijke trends en use cases binnen de sector, zoals dynamische prijsbepaling en duurzaamheidstracking, efficiëntie van ontwikkelaars, reputatiemanagement en prestatiegerichte advertenties om bedrijven in de sector te helpen zowel bedrijfsvoering te stroomlijnen als nieuwe bedrijfswaarde te ontsluiten.
Met Snowflake's AI Data Cloud voor Travel & Hospitality kunnen bedrijven resultaten bereiken en optimaliseren zoals:
• Hyper-gepersonaliseerde marketing: gepersonaliseerde, privacygerichte marketingcampagnes die leiden tot versnelde klantacquisitie en lagere acquisitiekosten.
• Verbeterde klantbeleving: geoptimaliseerde prestaties van bots en interactieve voice response (IVR) plus preventieve berichten om klantverloop te verminderen.
• Loyaliteit- & co-branded-ervaringen: gemoderniseerd klantgegevensbeheer, gestroomlijnd alliance point-beheer, geoptimaliseerde coördinatie tussen hotels en partners, en 360-graden-personalisatie van klanten versus leden om klantbehoud en betrokkenheid te verbeteren.
• Betrouwbare en efficiënte bedrijfsprocessen: geoptimaliseerde routes en netwerken, vereenvoudigd beheer van onregelmatige activiteiten (IROP), verhoogde efficiëntie van omdraaitijden en verbeterde coördinatie van bemanning.
• Gemaximaliseerd inkomstenbeheer: geoptimaliseerde onderhouds-, reparatie- en revisiewerkstromen (MRO), betere scenariovoorspellingen, geoptimaliseerde dynamische prijsbepaling en gerichte aanvullende inkomstenstromen voor het bevorderen van winstgevendheid.
Snowflake's uitgebreide partner-ecosysteem faciliteert ook naadloze dataverrijking van data via Snowflake Marketplace, waardoor bedrijven eenvoudig third-party databronnen zoals weerspatronen, economische indicatoren en wereldwijde gebeurtenissen kunnen integreren en analyseren naast hun eigen data. Dit stelt hen in staat om uitgebreidere en betere beslissingen te nemen in sectoren waar externe factoren grote invloed hebben op bedrijfsactiviteiten en klantgedrag.
8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht