25-06-2024

SAS gebruikt Amazon Bedrock voor GenAI-tools voor marketeers

Deel dit bericht

SAS voegt Generatieve AI-mogelijkheden toe aan haar MarTech-oplossing SAS Customer Intelligence 360. In een nieuwe integratie met Amazon Bedrock van Amazon Web Services helpen deze mogelijkheden organisaties om gegevens om te zetten in zakelijke inzichten die de bedrijfsvoering verbeteren om de klantervaring te verbeteren.

SAS Customer Intelligence 360 biedt al GenAI-assistentie aan marketeers en adverteerders voor het stroomlijnen van marketingplanning, journey design, contentgeneratie en creatieve ontwikkeling.

De mogelijkheden van de oplossing, gebruik makend van Amazon Bedrock, omvatten:
• Betere campagnes door nauwkeurige doelgroepaanbevelingen: Met deze mogelijkheid kunnen marketeers doelgroepen creëren en deze koppelen aan nauwkeurige, gepersonaliseerde berichten en aanbiedingen. Campagneteams kunnen eenvoudige tekst gebruiken om de mensen te beschrijven die ze willen bereiken, en de software gebruikt natuurlijke taalaanwijzingen in de beschrijving om elke doelgroep aan te bevelen en te verfijnen.
• Een intelligente zelfbedieningsassistent: De nieuwe audience copilot van SAS Customer Intelligence 360 biedt een begeleide GenAI-gestuurde chatervaring die natuurlijke taal gebruikt om doelgroepgegevens beter te interpreteren. Met de copilot kunnen marketeers en adverteerders eenvoudiger de juiste gegevensbron selecteren, een planning maken, de levenscyclus van de gegevens specificeren en uiteindelijk campagnes verbeteren door een beter begrip van hun opgenomen doelgroepen.
• Verbeterde e-mails voor een betere respons: De nieuwe AI-onderwerpservice van SAS Customer Intelligence 360 suggereert overtuigende en effectieve onderwerpregels voor e-mails. En marketeers kunnen onderwerpregels testen en vergelijken om de best presterende te kiezen.

"Met GenAI kunnen marketeers campagnes beter plannen, doelgroepselectie verbeteren, relevantere content genereren en betere zakelijke beslissingen nemen die klantervaringen verbeteren", zegt Jennifer Chase, Chief Marketing Officer bij SAS. "De GenAI-uitbreidingen van SAS Customer Intelligence 360 - gevoed door onze sterke samenwerking met AWS en het gebruik van Amazon Bedrock-technologie - zullen het voor marketing- en reclameprofessionals gemakkelijker maken om GenAI effectief te gebruiken."

Company:

SAS

Partners