Hexaware heeft Softcrylic overgenomen, een data-adviesbureau met het hoofdkantoor in Minneapolis. Deze strategische overname versterkt de data- en analysemogelijkheden van Hexaware, zodat het bedrijf aan klanten een uitgebreider pakket van diensten kan aanbieden om marketing en customer journeys te stimuleren door middel van data en technologie.
Door de kennis van Softcrylic op het gebied van customer journeys en marketingtechnologie te combineren met de technische bekwaamheid en AI-expertise van Hexaware, kan de geïntegreerde organisatie CMO’s beter helpen bij het stimuleren van de bedrijfsgroei door effectief datagebruik. Samen zullen ze bedrijven in staat stellen het datagebruik buiten marketing uit te breiden en toe te passen in meer bedrijfsprocessen.
Softcrylic voegt een unieke mix van datastrategie en technische expertise toe. Ze zijn gespecialiseerd in het aanpakken van complexe data-uitdagingen, vanaf het vastleggen en valideren van data tot het modelleren en activeren van data. Met multi-channel marketingkennis over Adobe, Google en Salesforce, gekoppeld aan hun technische mogelijkheden op het gebied van Microsoft Azure en Amazon AWS, stelt Softcrylic organisaties in staat hun data te benutten en diepere inzichten te verkrijgen met geavanceerde methoden voor data-activering.
"De overname van Softcrylic sluit naadloos aan bij onze visie om een voorkeurspartner te worden voor de behoeften van onze klanten op het gebied van klant- en marketinganalyses", aldus Girish Pai, Global Head - Data & AI bij Hexaware. "De diepgaande datacapaciteit van Softcrylic, gecombineerd met hun expertise op het gebied van marketinganalyse, zal ons in staat stellen onze klanten te helpen de kracht van hun data te ontsluiten en tastbare bedrijfsresultaten te behalen."
Softcrylic werkt met veel bekende merken in de hele wereld op het gebied van reizen en horeca, eten en drinken, detailhandel, financiële dienstverlening en sport en media.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht