Hexaware heeft Softcrylic overgenomen, een data-adviesbureau met het hoofdkantoor in Minneapolis. Deze strategische overname versterkt de data- en analysemogelijkheden van Hexaware, zodat het bedrijf aan klanten een uitgebreider pakket van diensten kan aanbieden om marketing en customer journeys te stimuleren door middel van data en technologie.
Door de kennis van Softcrylic op het gebied van customer journeys en marketingtechnologie te combineren met de technische bekwaamheid en AI-expertise van Hexaware, kan de geïntegreerde organisatie CMO’s beter helpen bij het stimuleren van de bedrijfsgroei door effectief datagebruik. Samen zullen ze bedrijven in staat stellen het datagebruik buiten marketing uit te breiden en toe te passen in meer bedrijfsprocessen.
Softcrylic voegt een unieke mix van datastrategie en technische expertise toe. Ze zijn gespecialiseerd in het aanpakken van complexe data-uitdagingen, vanaf het vastleggen en valideren van data tot het modelleren en activeren van data. Met multi-channel marketingkennis over Adobe, Google en Salesforce, gekoppeld aan hun technische mogelijkheden op het gebied van Microsoft Azure en Amazon AWS, stelt Softcrylic organisaties in staat hun data te benutten en diepere inzichten te verkrijgen met geavanceerde methoden voor data-activering.
"De overname van Softcrylic sluit naadloos aan bij onze visie om een voorkeurspartner te worden voor de behoeften van onze klanten op het gebied van klant- en marketinganalyses", aldus Girish Pai, Global Head - Data & AI bij Hexaware. "De diepgaande datacapaciteit van Softcrylic, gecombineerd met hun expertise op het gebied van marketinganalyse, zal ons in staat stellen onze klanten te helpen de kracht van hun data te ontsluiten en tastbare bedrijfsresultaten te behalen."
Softcrylic werkt met veel bekende merken in de hele wereld op het gebied van reizen en horeca, eten en drinken, detailhandel, financiële dienstverlening en sport en media.
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht