Dataiku breidt het Dataiku Partner Network uit en stelt partners in staat om gezamenlijke aanbiedingen en go-to-market mogelijkheden te bouwen voor gezamenlijke verkopen, dienstenaanbod en marktbenaderingen. Leden van het netwerk zullen samen met Dataiku een ecosysteem van partners opbouwen waarmee hoogwaardige AI en ML op schaal geleverd kan worden.
Op dit moment heeft het Dataiku Partner Network wereldwijd een dekking in meer dan 50 landen met meer dan 3000 Dataiku certificeringen. Het netwerk omvat meer dan 325 cloud-, ISV-, reseller- en systeemintegratiepartners, waaronder AI-innovators als AWS, Google Cloud, Microsoft Azure, Snowflake, Deloitte, Capgemini, Slalom en vele anderen.
Het Dataiku Partner Network is opgericht om een netwerk van AI-partners van alle soorten op te bouwen. Onder de deelnemers zijn technologiepartners die nu een AI-platform kunnen aanbieden dat naadloos samenwerkt met hun eigen platform; resellerpartners die hun productportfolio willen uitbreiden met een innovatief AI-platform; en servicepartners die de adoptie van het Dataiku-platform door hun klanten kunnen ondersteunen.
"Dataiku zet zich in om ondernemingen te helpen meer waarde uit hun data te halen", zegt David Tharp, SVP of Ecosystems and Alliances bij Dataiku. "We bouwen aan een netwerk van marktleidende organisaties die de kracht van AI en ML naar klanten en prospects brengen. Of het nu gaat om een technologie-, reseller- of dienstenpartner, het Dataiku Partner Network is ontworpen om onze partners én hun klanten te helpen buitengewone prestaties neer te zetten."
Leden van het verbeterde Dataiku Partner Network genieten voordelen zoals:
• Nieuw partner tiering model met badges om expertise en prestaties te tonen
• Primeurs voor Dataiku productupdates en belangrijke bedrijfsaankondigingen
• Exclusieve toegang tot Dataiku trainingen en evenementen
• Uitgebreide onboarding ondersteuning
• Marketingmiddelen, -programma's en -campagnes om vraagontwikkeling te stimuleren
27 maart 2024 (Face-to-face én Live Video Stream) Schrijf in voor al weer de elfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Data Architectuur, D...
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
Deel dit bericht