19-05-2022

ThoughtSpot introduceert edities voor teams en individuele gebruikers

Deel dit bericht

ThoughtSpot kondigt drie nieuwe edities aan: Team Edition, Pro Edition en een speciale bundel voor startups, non-profit organisaties en onderwijsinstellingen. Dit is het eerste aanbod van het bedrijf speciaal voor kleine teams en individuen. Als onderdeel van deze edities introduceert ThoughtSpot ook een prijsmodel waarbij klanten alleen betalen voor wat ze gebruiken.

Gebruikers van Team Edition kunnen aan de slag met Team Edition voor slechts 95 USD per maand voor een gebruikersgroep met een ongelimiteerd aantal gebruikers. Pro Edition is verkrijgbaar vanaf 2500 USD per maand voor vijf gebruikersgroepen met een ongelimiteerd aantal gebruikers. Gebruikers van Pro Edition betalen alleen voor hetgeen ze gebruiken gebaseerd op het aantal zoekopdrachten. Startups, non-profit organisaties en onderwijsinstellingen met minder dan honderd mensen en een jaaromzet van minder dan 10 miljoen USD kunnen gebruikmaken van een speciale aanbieding voor de Pro Edition voor een vast bedrag per maand zonder kosten voor de zoekopdrachten. Voor de meest veeleisende implementaties biedt de ThoughtSpot Enterprise Edition maximale schaalbaarheid met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte data, onbeperkte gebruikersgroepen en SLA's voor uitstekende ondersteuning. Enterprise Edition-klanten betalen alleen voor wat ze gebruiken op basis van daadwerkelijke vragen.

Self-service analytics ervaring
Onderzoek van Harvard Business Review laat zien dat bedrijven al lang de waarde zien van data om hun bedrijf op verschillende gebieden te verbeteren. Het gebrek aan echte self-service analytics zorgde ervoor dat bedrijven hier niet van konden profiteren. De Modern Analytics Cloud van ThoughtSpot is het eerste analytics-platform dat specifiek gebouwd is om een self-service ervaring met Live Analytics te creëren. Met ThoughtSpot wordt data daadwerkelijk  gedemocratiseerd.

Met de introductie van de nieuwe edities, kunnen organisaties dode dashboards achter zich laten en  de kracht van Live Analytics in handen leggen van teams van elke omvang, inclusief individuen. Met een betaalbaar prijsmodel komen de edities tegemoet aan de budgettaire mogelijkheden van elk bedrijf. De prijs is ook gebaseerd op het gebruik wat betekent dat klanten alleen maar betalen voor de waarde die ze creëren met ThoughtSpot in plaats van dat ze gebonden zijn aan prijzen per gebruiker en standaard oplossingen.

Door gebruik te maken van het SaaS-platform van het bedrijf, kunnen de nieuwe edities direct worden gebruikt, omdat ze direct verbinding maken met cloud data-platformen zoals Snowflake, Databricks, Google BigQuery, AWS, Azure.

Tags:

Cloud, SaaS, Analytics

Company:

ThoughtSpot

Partners