10-03-2022

Informatica lanceert Intelligent Multi-Domain Master Data Management

Deel dit bericht

Informatica kondigt cloud-native Intelligent Multi-Domain Master Data Management aan, dat is ontworpen om klanten de beschikking te geven over vertrouwde weergaven van bedrijfskritische masterdata, in alle domeinen en voor alle bedrijfsmiddelen.

Traditionele MDM-oplossingen zijn gericht op afzonderlijke domeinen, zoals klant of financiën, waardoor silo's worden gestimuleerd en extra fragmentatie ontstaat omdat organisaties gefragmenteerde infrastructuren creëren met een overvloed aan puntoplossingen. Met Intelligent Multi-Domain MDM wil Informatica de relatie tussen meerdere domeinen, zoals locatie, klant, product of leverancier, en bedrijfsmiddelen, zoals IoT-apparaten of sensoren, verbinden en beheren. Hiermee kunnen volgens Informatica bedrijven een holistisch beeld van hun klant krijgen en een unieke ervaring bieden.

Met MDM voor meerdere domeinen kunnen bedrijven gebruikmaken van een eenduidig bedrijfsbeeld door alle verschillende soorten masterdata over meerdere domeinen, processen en bedrijfsmiddelen samen te brengen in de Intelligent Data Management Cloud (IDMC). Organisaties kunnen alle diensten met betrekking tot masterdata management vanuit één gesprek beheren en profiteren van de volgende belangrijke voordelen:
- Inkomsten verhogen met verhoogde adoptie, productiviteit en wendbaarheid. Gebouwd op een cloud-native microservices-architectuur met user-centric ontwerpprincipes en AI-gestuurde automatisering is Multi-domain MDM afgestemd op gebruikers met intuïtieve interfaces, geleide workflows en aanbevelingen van machine learning om de ontdekking, curatie en consumptie van masterdata voor analytisch en operationeel gebruik te vereenvoudigen.
- Snellere implementatie en lagere totale eigendomskosten met één enkele oplossing. Met het nieuwe Multi-domain MDM kunnen bedrijven een nieuw domein snel implementeren, waardoor organisaties het snelle tempo van veranderingen kunnen bijhouden.
- Bedrijfsresultaten versnellen en risico's en compliance beheren. Ondernemingen kunnen betere bedrijfsresultaten behalen met een closed-loop overzicht van hun data dat alle gebieden van de organisatie omvat, waaronder verkoop, service, marketing, facturering en after-sales ondersteuning. Met multidomein MDM wordt niet alleen het klantbeeld getransformeerd, maar krijgen organisaties ook meer inzicht in leveranciers, financiële elementen en operationele details.

Partners