15-03-2021

Growth Tribe wil bedrijfswereld redden van saaie leerprogramma's

Deel dit bericht

Growth Tribe, Europa's eerste Growth Hacking Academy, verandert van koers naar een digitale opleider. Het trainingsbedrijf heeft haar nieuwe branding aangekondigd om organisaties te helpen met de manier waarop zij training voor digitale vaardigheden voor hun werknemers organiseren.

De rebranding past bij de groeiende ambitie van het bedrijf om de digitale kenniskloof op de Europese arbeidsmarkt te dichten. De scale-up wil de rol van leren in de bedrijfswereld fundamenteel veranderen, managers ertoe aanzetten hun huidige opvattingen over leren te herzien, en de impact van leren te meten om het enorme groeipotentieel te ontsluiten. Na samenwerking met organisaties als Philips, Ahold en Zurich Insurance Group, constateert Growth Tribe dat bedrijven de aanpak tot het bijscholen van hun werknemers moeten veranderen door leerervaringen leuker en aangenamer te maken.

Directeur en mede-oprichter Peter van Sabben van Growth Tribe zegt: “We hebben zelf ook een leerreis doorlopen, en daarom moest onze branding onze nieuwe identiteit weerspiegelen. Leren is nooit een rechttoe rechtaan proces. Tegenslagen, veranderingen in prioriteiten, technologische updates, en het verstrijken van de tijd bepalen allemaal hoe mensen en organisaties zich blijven ontwikkelen. Nooit is dat meer waar geweest dan in deze tijden. Wij dagen organisaties graag uit om opnieuw na te denken over hoe zij hun leermogelijkheden organiseren en meten, en bieden hen bruikbare, praktische, en plezierige leertrajecten aan.

Karakteristiek voor het nieuwe merk is een doorlopende leerlijn die Growth Tribe’s kernovertuigingen weergeeft:
• Leren is een moeilijk proces met veranderingen, tegenslagen, koerswijzigingen, momenten van afleren, maar het is een continu proces en de beste ROI die particulieren en bedrijven kunnen doen.
• Leren moet een plezierige ervaring zijn, zodat mensen bereid zijn meer tijd in hun ontwikkeling te investeren.

Growth Tribe is actief in zes Europese landen en ondersteunt sinds 2015 de leertrajecten van meer dan 16.000 mensen en meer dan 900 toonaangevende organisaties.

Partners