Dataiku heeft Jurriaan Krielaart aangesteld als sales director voor de Benelux. Ook zijn er deze maand vijf nieuwe teamleden aan het Benelux-team toegevoegd. De snelle groei van het team laat zien dat steeds meer bedrijven in de Benelux-regio de waarde van AI en ML voor het concurrentievermogen van hun organisatie onderkennen.
Jurriaan Krielaart wordt verantwoordelijk voor de bestaande en toekomstige activiteiten van Dataiku in de Benelux. Hiervoor werkte Krielaart als territory director Noord-Europa bij MarkLogic, een softwarebedrijf dat NoSQL-databases voor enterprise-bedrijven ontwikkeld. Ook Lars van Meegen is sinds het begin van dit jaar werkzaam bij Dataiku in de nieuwe rol van partner directeur. Daarnaast zijn Hailey Shutkowski (directeur solutions engineering), Nina Birarda (strategic account executive), Frank de Beer (senior account executive) en Sammy Webster (account executive) deze maand bij Dataiku begonnen. Zij zullen het nu negenkoppige team ondersteunen bij het verder uitbreiden van de dienstverlening in specifieke sectoren, waaronder manufacturing, fast moving consumer goods, banking en overheid.
Volgens Jurriaan Krielaart volgen de ontwikkelingen op het gebied van AI en ML zich in een moordend tempo op. “Het is zeer interessant om te zien hoe bedrijven AI op een slimme manier inzetten en waardevolle inzichten aan de data kunnen onttrekken. Bovendien is het verantwoord omgaan met data en het zorgvuldig gebruik van algoritmes een hot item. Dataiku kan hier een waardevolle bijdrage aan leveren zowel met ons platform als met de kennis die we hebben over het inrichten van teams en processen binnen organisaties.”
5 december 2023 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar de...
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value t...
9 april 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van E...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
Deel dit bericht