02-08-2018

MicroStrategy wint 2018 BRWeek Awards

Deel dit bericht

MicroStrategy heeft aangekondigd dat het twee Brazilian Retail Week (BRWeek) awards heeft gewonnen. MicroStrategy ontving de hoogste scores in zowel de Big Data- als de Business Intelligence-categorie.

De vierde jaarlijkse BRWeek-awards, die worden gehost door het Centro de Inteligência Padrão (CIP), erkent retailers en leveranciers die de hoogste evaluaties van de Braziliaanse detailhandel hebben ontvangen. Organisaties werden gescoord in een aantal categorieën op basis van een exclusieve door het CIP ontwikkelde methode en vragenlijsten die zijn ingevuld door toonaangevende retailers die actief zijn in Brazilië, waaronder Avon, Pão de Açúcar, Walmart en Carrefour. Scores waren gebaseerd op criteria die gebruikerservaring, aanbeveling door de leverancier, systeemprestaties, kosten versus baten, kwaliteit van de dienstverlening en integratie met andere systemen omvatten.

Cynthia Bianco, Country Manager van Brazilië bij MicroStrategy, is trots veel wereldwijde marktleiders te helpen intelligente bedrijven worden met innovatief gebruik van analytics. ”Het ontvangen van deze BRWeek-awards onderstreept het concurrentievoordeel, verbeteringen van bedrijfsprocessen en aanzienlijke kostenbesparingen die onze klanten realiseren met ons bekroonde platform voor bedrijfsanalyse en mobiliteit."

Partners