AI verandert de manier waarop we winkelen en betalen. Visa brengt de kracht van haar netwerk en decennialange expertise in om vertrouwen en veiligheid te brengen in AI-gedreven handel. Visa lanceert Intelligent Commerce dat AI in staat stelt om te vi...
2025 is shaping up to be a landmark year for enterprise AI. Advancements in generative AI (GenAI) and large language models (LLMs) have brought the transformative power of agentic AI to the forefront of every IT leader's mind. While often mistaken fo...
Cloudera heeft de resultaten van het onderzoeksrapport The Future of Enterprise AI Agents gepubliceerd. Dit betreft een onderzoek onder bijna 1500 IT-managers in veertien landen, om inzicht te krijgen in de implementaties, het sentiment en toepassing...
Datamodelleren in de praktijk vanuit een non-technisch perspectief. Contextuele, conceptuele en gedetailleerde modelleertechnieken waarbij maximale betrokkenheid van de gebruiker centraal staat. Alec Sharp staat garant voor een interactieve cursus datamodelleren op 3 t/m 5 november 2025 in Utrecht.
SAP en Google Cloud breiden hun strategische samenwerking uit met nieuwe initiatieven die enterprise AI toegankelijker, schaalbaarder en zakelijk relevanter maken. De focus ligt op drie gebieden: een open protocol voor samenwerking tussen AI-agents (...
Accenture heeft haar AI-Refineryplatform uitgebreid met een nieuwe tool om AI-agents te bouwen. Hiermee kunnen zakelijke gebruikers snel AI-agents bouwen en aanpassen zonder technische expertise of codering nodig te hebben. Zo kunnen zij snel en flex...
Salesforce introduceert met Tableau Next een nieuwe benadering van Business Intelligence, door het vlaggenschip van het analyseplatform te evolueren met agentic analytics. Deze AI-ondersteunde oplossing vereenvoudigt en versnelt data-interactie, waar...
Data readiness is your first and foremost step in starting with AI. We all know that data is beating heart of AI and the quality and integrity of your data directly impacts the effectiveness and reliability of your AI outcomes. As I represent a globa...
Hoewel de meeste consumenten zeggen dat klantenservice een cruciale rol speelt in hun perceptie van een merk, is minder dan de helft (45 procent) tevreden over de service die ze krijgen. Deze discrepantie benadrukt een belangrijke kans voor merken om...
SAP en NVIDIA bundelen hun krachten om een revolutie teweeg te brengen in zakelijke AI-toepassingen. Door de integratie van NVIDIA's geavanceerde Llama Nemotron-modellen in SAP assistent Joule, ontstaat een nieuwe generatie AI die niet alleen reageer...
AI ontwikkelt zich razendsnel. De laatste jaren zijn alle beschikbare open en gesloten modellen enorm gegroeid en zijn de applicatie-architecturen geëvolueerd van RAG naar agentisch. Eén uitdaging blijft echter hardnekkig aanwezig: het combineren v...