Customer journey
11/03/2021
Macaw neemt Duitse digital agency netzkern over
Het Nederlandse Macaw neemt de digitale dienstverlener netzkern over en zet daarmee versterkt in op het vergroten van haar marktaandeel in Duitsland. Dankzij de acquisitie is het bedrijf nu de grootste Sitecore-speler op de Duitse markt. De Microsoft Gold Partner beoogt daarnaast...
22/07/2020
Capgemini: Door AI ondersteunde klantinteracties in Nederland nemen toe
Kunstmatige Intelligentie is doorgebroken naar de mainstream als het gaat om toepassing in klantinteracties, volgens een nieuw rapport van het Capgemini Research Institute. Meer dan de helft van de ondervraagde klanten wereldwijd (54 procent) zegt nu dagelijks op AI-gebaseerde i...
Advertorial
Concept Modelling for Business Analysts door Alec Sharp [halve dag]
Deze workshop introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief, geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op conceptueel en logisch niveau met behulp van technieken die betrokkenheid maximaliseren. Praktische workshop van een halve dag op 25 maart in Utrecht - schrijf snel in!
18/03/2020
Pega: scheiding IT en Business kan negatieve impact hebben op klantervaring
Om de klantervaring te verbeteren moet volgens recent onderzoek van Pegasystems de strikte scheiding tussen de IT- en business-afdelingen worden beperkt en moeten er meer klantgerichte investeringen worden gedaan. Pega's onderzoek naar Customer Experience (CX) in 2020 is uitgevoe...
29/10/2019
SAS: customer experience wordt in 2030 bepaald door slimme machines
Wereldwijd onderzoek door Futurum Research in opdracht van SAS laat zien dat in 2030 67 procent van alle interacties tussen klanten en bedrijven door slimme machines wordt afgehandeld. Uit het onderzoek blijkt dat technologie de grootste drijvende kracht zal zijn voor de customer...
10/09/2019
Capgemini: Consumenten in toenemende mate enthousiast over chatbots
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk na aankoop. Zo zegt bijna 70 p...
09/08/2019
Genesys organiseert Customer Experience Event in Amsterdam
Genesys, aanbieder in omnichannel experiences, organiseert op 10-12 september in Amsterdam de G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzichten en het onderzoeken van de ...
09/08/2019
G-Summit Europe
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for your agents and for your business...
25/07/2018
Building Blocks: retailers klantgerichter met data science oplossingen
Data science, machine learning en het doorbreken van datasilo's in de organisatie stellen retailers in staat een 360-graden klantbeeld te realiseren. Het centraal stellen van de klant wordt al jaren gezien als speerpunt binnen de retail, maar met nieuwe technologie kunnen er nu f...- meest gelezen blogs | cases
- 15/09 Nederlandse bedrijven verliezen meer dan 20 miljard euro door gebrekkige datakwaliteit
- 27/08 Saskia Lensink (TNO) over de ontwikkeling van GPT-NL
- 25/08 Xebia publiceert Data & AI Monitor 2025/26
- 19/08 Agentic AI rukt op maar gebrek aan toezicht bedreigt consumentenvertrouwen
- 11/08 IBM: Kosten datalekken Benelux gestegen tot gemiddeld zes miljoen euro
























