ecommerce
18/12/2019
Alibaba Cloud en Xebia Group sluiten partnership voor Go China-strategie
Alibaba Cloud heeft Xebia Group aangesteld als consultancy- en trainingspartner in de Benelux. Beide bedrijven hebben een overeenkomst getekend om gezamenlijk organisaties te helpen bij de inzet van de diensten van Alibaba Cloud binnen hun digitale transformatie en internationale...
18/12/2019
Syncsort voltooit overname van Pitney Bowes software- en data-business
Syncsort heeft de overname van de software- en data-activiteiten van Pitney Bowes bekrachtigd, waardoor een softwarebedrijf voor databeheer is ontstaan met meer dan 11.000 zakelijke klanten, een omzet van 600 miljoen dollar en 2.000 werknemers wereldwijd.
23/05/2017
eFashion – What’s next in online fashion?
Emerce eFashion is hét congres voor decision makers professionals in fashion die verantwoordelijk zijn voor online en/of e-commerce. Daarnaast is eFashion hét netwerkevent van het jaar binnen de online fashion industrie. Meer dan 350 retailers, brands en pure players waren bij ...
Advertorial
Data Governance Sprint ~ Data Governance opzetten in weken niet in maanden
Deze baanbrekende workshop door DAMA-thought leader Mathias Vercauteren introduceert de Data Governance Sprint - een efficiënte, gestructureerde aanpak om uw initiatieven op het gebied van data governance met vertrouwen te starten en uit te voeren! Praktische workshop op 25 en 26 november in Utrecht - schrijf snel in!
12/04/2017
SAP Hybris door Forrester gepositioneerd als leider in e-commerce
Forrester Research heeft SAP Hybris als marktleider gepositioneerd in twee van haar recente onderzoeksrapporten: The Forrester Wave: B2C Commerce Suites, Q1 2017 en The Forrester Wave: B2B Commerce Suites, Q1 2017. SAP Hybris is bekroond met deze titel wegens het aanbod van een s...
27/03/2017
Veranderende supply chains vragen om een ander WMS
Hoe kan een WMS bijdragen aan optimalisatie van de supply chain in een veranderende omgeving? Kijk en luister naar het gratis webinar op dinsdag 28 maart om 12.00 uur met o.a. Centric en Blokker. De markt verandert continu en eist dat u en uw warehouse meeveranderen. Ontwikkeling...
24/03/2017
Gain market advantage with multichannel retail analytics
In today’s retail industry, the customer service bar is set higher than ever—the nice-to-haves are now the must-haves, and if you don’t offer them, customers will turn to other retailers who do. From print ads to e-commerce to brick and mortar, customers expect a unified ex...
03/02/2017
Data Driven Commerce
Het event Data Driven Commerce richt zich op de toekomst van data gedreven omnichannel commerce processen. Hoe kun je data inzetten om jouw klanten over alle kanalen heen dezelfde persoonlijke ervaring te bieden? Tijdens Data Driven Commerce wisselen we theoretische kennis af met...
17/01/2017
Salesforce doet tien voorspellingen over commerce in 2017
Geen bedrijfstak verandert sneller dan de retailsector. Wie had vijf jaar geleden gedacht dat een bestelling nu ook per drone afgeleverd kan worden? De retailindustrie groeit gestaag door en wie hier niet in meegaat, bestaat straks waarschijnlijk niet meer. Salesforce Commerce Cl...
28/10/2016
Nederlandse CMS ontwikkelaar Hippo overgenomen door BloomReach
BloomReach, Inc. maakt een strategische overname bekend van het web contentmanagementbedrijf Hippo B.V. Het digitale experience- en performanceplatform is een content management systeem dat bedrijven helpt om - zowel bekende als anonieme - bezoekers te begrijpen en zo de juiste c...
11/10/2016
Real-time recommenders in e-commerce
Recommenders zijn voorspellende modellen die proberen om de behoefte van een individuele relatie te bepalen. Het is de kunst om te herkennen welke stap, welk product of welke service voor elke individuele relatie nú de beste is, en ook nog eens binnen elk digitaal contactmoment....
06/07/2016
Kentico organiseert 404 foutenconferentie
Kentico, leverancier van de gelijknamige totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing, organiseert 404. Dit evenement voor marketeers en ontwikkelaars vindt begin november plaats in Las Vegas en staat in het teken van het leren van fouten bij online marketing projecte...- meest gelezen blogs | cases
- 15/09 Nederlandse bedrijven verliezen meer dan 20 miljard euro door gebrekkige datakwaliteit
- 27/08 Saskia Lensink (TNO) over de ontwikkeling van GPT-NL
- 25/08 Xebia publiceert Data & AI Monitor 2025/26
- 19/08 Agentic AI rukt op maar gebrek aan toezicht bedreigt consumentenvertrouwen
- 11/08 IBM: Kosten datalekken Benelux gestegen tot gemiddeld zes miljoen euro
























