Adobe
05/04/2019
Microsoft, Adobe en SAP bouwen Open Data Initiative uit
Tijdens Adobe Summit hebben Adobe CEO Shantanu Narayen en Microsoft CEO Satya Nadella aanvullende details over het Open Data Initiative bekendgemaakt. Adobe, Microsoft en SAP zijn gezamenlijk een nieuwe benadering van bedrijfsgegevens gestart om bedrijven in staat te stellen hun ...
19/10/2018
Microsoft, Adobe en SAP kondigen Open Data Initiative aan
Microsoft, Adobe en SAP hebben het Open Data Initiative geïntroduceerd. Samen bouwen de drie partners het customer experience management (CXM) opnieuw uit door bedrijven in staat te stellen meer waarde te halen uit hun data en realtime klantvaringen te bieden.
11/04/2018
Informatica ondersteunt Adobe Cloud Platform met nieuwe connector
Informatica heeft de lancering aangekondigd van haar Adobe Cloud Platform-connector met native Experience Data Model (XDM) ondersteuning. De connector biedt een directe integratie van het Adobe Cloud Platform met andere krachtige applicaties om de toegang tot bedrijfsgegevens voo...
Advertorial
Business-oriented Data Modelling Masterclass door Alec Sharp
Datamodelleren in de praktijk vanuit een non-technisch perspectief. Contextuele, conceptuele en gedetailleerde modelleertechnieken waarbij maximale betrokkenheid van de gebruiker centraal staat. Alec Sharp staat garant voor een interactieve cursus datamodelleren op 1 t/m 3 juni 2026 in Utrecht.
05/09/2017
Gartner: Adobe, Sitecore en Acquia grootste leiders in Web Content Management markt
Tegenwoordig is web content management cruciaal voor elk bedrijf in het bereiken van een succesvolle communicatie met klanten. Voor het leveren van effectieve digitale ervaringen is het kiezen van de juiste leverancier en oplossing daarom van groot belang. Gartner heeft recenteli...
01/08/2017
Adobe verandert personalisatie door middel van AI en data science
Softwareleverancier Adobe kondigt aan data science en algoritme-optimalisatiemogelijkheden in Adobe Target, de personalisatietool van Adobe Marketing Cloud, open te stellen. Hiermee kunnen merken hun eigen datamodellen en algoritmes toevoegen aan Adobe Target om zo de beste ervar...
11/11/2015
Adobe door Forrester benoemd tot leider in Data Management Platformen
Het data management platform (DMP) van Adobe, Adobe® Audience Manager, één van de acht oplossingen binnen Adobe Marketing Cloud, is erkend als leider in de The Forrester Wave: Data Management Platforms, Q4 2015’. In het rapport van onderzoeksbureau Forrester Research, Inc. k...
29/09/2015
Adobe brengt creativiteit naar Adobe Analytics
Adobe introduceert Analysis Workspace, een nieuwe manier voor ondernemingen om marketingdata te analyseren, delen en benutten via Adobe Analytics. Analysis Workspace is geïnspireerd door Adobe’s creatieve oplossingen en verandert de manier waarop data wordt georganiseerd en ge...- meest gelezen blogs | cases
- 22/09 Datasoevereiniteit ontpopt zich als belangrijk bedrijfsrisico
- 15/09 Nederlandse bedrijven verliezen meer dan 20 miljard euro door gebrekkige datakwaliteit
- 27/08 Saskia Lensink (TNO) over de ontwikkeling van GPT-NL
- 25/08 Xebia publiceert Data & AI Monitor 2025/26
- 19/08 Agentic AI rukt op maar gebrek aan toezicht bedreigt consumentenvertrouwen























