Tijdens Adobe Summit hebben Adobe CEO Shantanu Narayen en Microsoft CEO Satya Nadella aanvullende details over het Open Data Initiative bekendgemaakt. Adobe, Microsoft en SAP zijn gezamenlijk een nieuwe benadering van bedrijfsgegevens gestart om bedr...
Microsoft, Adobe en SAP hebben het Open Data Initiative geïntroduceerd. Samen bouwen de drie partners het customer experience management (CXM) opnieuw uit door bedrijven in staat te stellen meer waarde te halen uit hun data en realtime klantvari...
Informatica heeft de lancering aangekondigd van haar Adobe Cloud Platform-connector met native Experience Data Model (XDM) ondersteuning. De connector biedt een directe integratie van het Adobe Cloud Platform met andere krachtige applicaties om de to...
Data driven worden behelst meer dan de inzet van nieuwe tools en technologie. Het grijpt in op business modellen, processen en vooral datamanagement. Dit seminar door Nigel Turner schetst de praktische stappen die nodig zijn om een haalbare datastrategie en aanpak op te stellen. Praktisch seminar op 16 mei in Utrecht, schrijf nu in.
Tegenwoordig is web content management cruciaal voor elk bedrijf in het bereiken van een succesvolle communicatie met klanten. Voor het leveren van effectieve digitale ervaringen is het kiezen van de juiste leverancier en oplossing daarom van groot b...
Softwareleverancier Adobe kondigt aan data science en algoritme-optimalisatiemogelijkheden in Adobe Target, de personalisatietool van Adobe Marketing Cloud, open te stellen. Hiermee kunnen merken hun eigen datamodellen en algoritmes toevoegen aan Ado...
Het data management platform (DMP) van Adobe, Adobe Audience Manager, één van de acht oplossingen binnen Adobe Marketing Cloud, is erkend als leider in de The Forrester Wave: Data Management Platforms, Q4 2015’. In het rapport van...
Adobe introduceert Analysis Workspace, een nieuwe manier voor ondernemingen om marketingdata te analyseren, delen en benutten via Adobe Analytics. Analysis Workspace is geïnspireerd door Adobe’s creatieve oplossingen en verandert de m...