Adobe introduceert Analysis Workspace, een nieuwe manier voor ondernemingen om marketingdata te analyseren, delen en benutten via Adobe Analytics. Analysis Workspace is geïnspireerd door Adobe’s creatieve oplossingen en verandert de manier waarop data wordt georganiseerd en gevisualiseerd binnen organisaties. Analisten zijn nu in staat om de weergave van gegevens aan te passen om mooi afgewerkte analyses te creëren die vervolgens kunnen worden gedeeld met diegenen die data nodig hebben om zakelijke beslissingen te nemen. Gebruikers van Analysis Workspace kunnen onbegrensd hun ‘analytics creativiteit’ gebruiken bij het bestuderen van data om zo meer inzicht te krijgen en aan te sturen op activatie.
“Onze unieke ervaring met het ontwikkelen van creatieve tools en krachtige workflows stelt ons in staat om data-analyse te vernieuwen”, stelt Jeff Allen, senior director Product Marketing van Adobe Analytics. “Deze nieuwe benadering maakt zeer complexe datasets toegankelijk voor bredere groep mensen binnen de organisatie. Wanneer gebruikers hun zinvolle nieuwe inzichten delen, kunnen de ontvangers de grafieken nog eenvoudig bewerken als dit wenselijk is.”
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
Deel dit bericht