19-10-2023

The Data Agency neemt Whooz over

Deel dit bericht

The Data Agency kondigt de overname aan van Whooz, gespecialiseerd in klantinzicht. Whooz wordt daarmee toegevoegd aan The Data Agency groep. Deze strategische overname versterkt de positie van The Data Agency in de markt klantinzicht. De organisatie is daardoor beter in staat om haar groeiambities in Nederland, België en Duitsland waar te maken.

Als segmentatiespecialist geeft Whooz inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle ruim 8 miljoen huishoudens in Nederland. Door klantdata en -kennis van organisaties met de Whooz data te combineren, legt Whooz verbanden en krijgen doelgroepen een gezicht en een profiel. CEO Frank de Beun bij The Data Agency zegt: "We zijn ontzettend blij onze nieuwe collega's van Whooz welkom te heten bij The Data Agency. Met de expertise van Whooz kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn en onze positie in de markt versterken. De komende maanden zullen we gebruiken om Whooz als organisatie goed te laten landen in onze groep."

Arjan van den Akker, Managing Director van Whooz, geeft aan dat deze overname een perfecte match is: "In onze zoektocht naar een strategische partner voor de toekomst kwam The Data Agency als de meest geschikte partij naar voren. Onze dienstverlening sluit naadloos aan bij de activiteiten van The Data Agency. Ik draag met vol vertrouwen het stokje over aan het huidige management bij Whooz en The Data Agency en kijk ernaar uit om het groeipad van de organisatie op afstand te volgen."



Tags:

Data, Marketing

Partners