19-09-2023

MicroStrategy erkend als leider in Snowflake rapport Modern Marketing Data Stack

Deel dit bericht

MicroStrategy kondigt aan dat het is erkend als leider in het rapport Modern Marketing Data Stack 2023: How Data-Forward Marketers Are Redefining Strategies to Unify, Analyze, and Activate Data to Boost Revenue, uitgevoerd en gelanceerd door Snowflake.

Het rapport van Snowflake identificeert de beste oplossingen die worden gebruikt door klanten van Snowflake om te laten zien hoe marketeers de Snowflake Data Cloud met bijbehorende partneroplossingen kunnen gebruiken om waardevolle prospects het beste te identificeren, bedienen en converteren in loyale klanten. Door gebruikspatronen te analyseren van een groep van ongeveer 8.100 klanten per april 2023, heeft Snowflake tien technologiecategorieën geïdentificeerd die organisaties overwegen bij het bouwen van hun marketingdatastacks.

Het uitgebreide onderzoek weerspiegelt hoe klanten oplossingen kiezen uit een snel veranderend ecosysteem en benadrukt de convergentie van adtech en martech, het toegenomen belang van privacyverbeterende technologieën en de grotere focus van marketeers op meting om de ROI van campagnes te maximaliseren. De categorieën omvatten:
Analytics & Data Capture; Enrichment; Identity & Activation; Measurement & Attribution; Integration & Modeling; Business Intelligence; AI & Machine Learning; Privacy Enhancing Technologies.

Het rapport richt zich op bedrijven die actief lid zijn van het Snowflake Partner Network (of bedrijven met een vergelijkbare overeenkomst met Snowflake), evenals Snowflake Marketplace providers, en verkent elk van deze categorieën waaruit de Modern Marketing Data Stack bestaat. Het rapport beschrijft ook hoe klanten van Snowflake een aantal van deze partnertechnologieën gebruiken om datagedreven marketing en beslissingen mogelijk te maken.

Partners