Dataiku breidt het Dataiku Partner Network uit en stelt partners in staat om gezamenlijke aanbiedingen en go-to-market mogelijkheden te bouwen voor gezamenlijke verkopen, dienstenaanbod en marktbenaderingen. Leden van het netwerk zullen samen met Dataiku een ecosysteem van partners opbouwen waarmee hoogwaardige AI en ML op schaal geleverd kan worden.
Op dit moment heeft het Dataiku Partner Network wereldwijd een dekking in meer dan 50 landen met meer dan 3000 Dataiku certificeringen. Het netwerk omvat meer dan 325 cloud-, ISV-, reseller- en systeemintegratiepartners, waaronder AI-innovators als AWS, Google Cloud, Microsoft Azure, Snowflake, Deloitte, Capgemini, Slalom en vele anderen.
Het Dataiku Partner Network is opgericht om een netwerk van AI-partners van alle soorten op te bouwen. Onder de deelnemers zijn technologiepartners die nu een AI-platform kunnen aanbieden dat naadloos samenwerkt met hun eigen platform; resellerpartners die hun productportfolio willen uitbreiden met een innovatief AI-platform; en servicepartners die de adoptie van het Dataiku-platform door hun klanten kunnen ondersteunen.
"Dataiku zet zich in om ondernemingen te helpen meer waarde uit hun data te halen", zegt David Tharp, SVP of Ecosystems and Alliances bij Dataiku. "We bouwen aan een netwerk van marktleidende organisaties die de kracht van AI en ML naar klanten en prospects brengen. Of het nu gaat om een technologie-, reseller- of dienstenpartner, het Dataiku Partner Network is ontworpen om onze partners én hun klanten te helpen buitengewone prestaties neer te zetten."
Leden van het verbeterde Dataiku Partner Network genieten voordelen zoals:
• Nieuw partner tiering model met badges om expertise en prestaties te tonen
• Primeurs voor Dataiku productupdates en belangrijke bedrijfsaankondigingen
• Exclusieve toegang tot Dataiku trainingen en evenementen
• Uitgebreide onboarding ondersteuning
• Marketingmiddelen, -programma's en -campagnes om vraagontwikkeling te stimuleren
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
Deel dit bericht