Nederlands bedrijf MMIT, een vooraanstaande speler op het gebied van SaaS Lead Management, Customer Lead Management (CRM) en Business Intelligence, is dit jaar voor het eerst opgenomen in Gartner’s Magic Quadrant voor CRM Lead Management als ‘Niche Player’. MMIT is een van de 14 bedrijven die wereldwijd zijn opgenomen in het rapport.
“De CRM Lead Management markt groeit verder te midden van sterke interesse van gebruikers en een steeds complexere leveranciers omgeving,” schrijft Gartner in het Magic Quadrant voor CRM Lead Management, door Chris Fletcher en Jason Daigler.
“Het Magic Quadrant dient als een betrouwbare bron voor bedrijven die op zoek zijn naar Lead Management leveranciers in de huidige competitieve markt. We zijn ervan overtuigd dat onze ervaring in Automotive onze bekwaamheid als een zogenaamde ‘vertically specialised plug & play service provider’ in CRM Lead Management benadrukt. We zijn trots op de snelheid waarmee wij onze klanten in Automotive en aanverwante industrieën op onze infrastructuur kunnen implementeren,” zegt MMIT oprichter en CEO Wiebe Mokken.
MMIT biedt alles wat CRM Lead Management benodigt, van data capture tot cleansing, lead nurturing en distributie, campagne management, tracking en rapportage. Met lead scoring en data verrijking gebaseerd op big data algoritmen zorgt MMIT ervoor dat haar klanten hún potentiele klanten sneller en gewapend met relevante informatie kunnen bereiken.
Het 2Lead platform zorgt ervoor dat alle belanghebbenden in de gehele verkoopketen zien wanneer een lead is ontvangen, geopend, benaderd en gesloten. 2Lead wordt ondersteund in 34 talen en biedt gebruikers real-time sales analyses en de mogelijkheid om leads actief te monitoren, op zowel individuele basis als in de hele salesketen. Het platform bestaat daarnaast in vooraf geconfigureerde versies voor een aantal sectoren zoals Automotive, motorfietsen en zware industrie waardoor de implementatiefase verder wordt versneld.
De leiders in deze markt zijn vooralsnog Oracle, Marketo en IBM met Silverpop. Salesforce, Adobe en Hubspot volgen snel hierna. De andere nichespelers genoemd in de Magic Quadrant zijn Act-On, CallidusCloud, CRMnext, Microsoft, Salesfusion, SugarCRM en Zoho.
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht