Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
Big Data leveren binnen de zorg veel voordelen. De reden? Er zijn veel gegevens aanwezig. Denk aan data afkomstig uit MRI-scans, wearables en aantekeningen van artsen en verpleging. Toch wordt nog maar weinig met deze data gedaan. Zonde! In dit web...
Onze wereld bestaat steeds meer uit data! Dat betekent dat je data tegenkomt in je producten, diensten en in je organisatie. Binnenkort kunnen organisaties niet meer zonder intelligent gebruik van data. Beslissingen gaan daarom steeds meer afhangen v...
Deze workshop voorziet u van de kennis, methoden en technieken die nodig zijn om informatie management oplossingen te analyseren, te ontwikkelen en te implementeren. Chris Bradley, auteur van DMBoKv2, bereidt u op 10 t/m 12 juni 2024 tevens voor op het CDMP Data Management Fundamentals examen (optioneel).
Big Data en Open Data zijn het nieuwe goud voor de publieke sector. De waarde loopt op tot miljarden euro’s. Hoewel enkele organisaties binnen de publieke sector al mooie Big Data initiatieven geïmplementeerd hebben, is dit voor de meeste organisa...
Op 8 december organiseert Eduvision het BIG DATA IN EEN DAG seminar. Een dag waarop u op reis gaat door de wereld van Big Data. Tijdens deze dag passeren alle relevante aspecten rondom Big Data de revue. We geven antwoord op belangrijke vragen in vij...
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
Onze wereld bestaat steeds meer uit data! Dat betekent dat je data tegenkomt in je producten, diensten en in je organisatie. Binnenkort kunnen organisaties niet meer zonder intelligent gebruik van data. Beslissingen gaan daarom steeds meer afhangen v...
Onze wereld bestaat steeds meer uit data! Dat betekent dat je data tegenkomt in je producten, diensten en in je organisatie. Binnenkort kunnen organisaties niet meer zonder intelligent gebruik van data. Beslissingen gaan daarom steeds meer afhangen v...
Als marketeer kun je er niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden moet je data gebruiken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je iets met je data moet doen, zo lastig kan het zijn om ermee t...