16-05-2014

MyBrand scoort meer winst en iets minder omzet

Deel dit bericht


myBrand, SAP-dienstverlener en -kennispartner, heeft 2013 met een winststijging van 12,6 procent afgesloten, de nettowinst bedroeg 2,3 miljoen euro.

De omzet bedroeg 26,2 miljoen euro, een daling van 3,2% ten opzichte van 2012. De nettomarge daarentegen steeg met 3,4 procent naar ruim 24 miljoen euro door een verhoogde inzetbaarheid van de consultants van myBrand. De verhoogde inzetbaarheid is een direct resultaat van één van de speerpunten van het bedrijf in 2013, namelijk het investeren in kennisonderhoud en -ontwikkeling.

Ook investeerde myBrand in 2013 in een complete vernieuwing van de eigen Private Cloud. Ook de samenwerking met SAP is het afgelopen jaar verder verdiept. myBrand richtte een dedicated team in dat zich focust op de ontwikkeling van de licentiemarkt en greenfield-projecten.

De resultaten van forse investeringen in kennisontwikkeling werpen vruchten af, aldus Bart Oomen, algemeen directeur van myBrand. “Door de investering in onze dienstverlening zijn we in staat, ondanks de groei, excellente kwaliteit in dienstverlening te kunnen blijven bieden aan onze klanten. De groeiende omzetniveaus bij bestaande klanten in 2013 laten dat ook zien. Langdurige relaties met onze klanten én medewerkers, maken dat we het verschil kunnen maken. Nu en in de toekomst.”

Door: Witold Kepinski


 

Tags:

ERP

Partners