12-05-2014

NIMA en HP bundelen krachten

Deel dit bericht


NIMA en Hewlett Packard (HP) Nederland bundelen hun krachten en hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend. Daarmee treedt HP officieel toe tot de NIMA Top Marketing Club. Er zijn een aantal specifieke activiteiten benoemd waar HP en NIMA hun krachten bundelen, met als voorbeeld het Executive Marketing Dinner.

Op 13 mei a.s. zal het eerste Executive Marketing Dinner plaatsvinden. Dit diner is op uitnodiging en exclusief voor marketingdirecteuren (NIMA C+), werkzaam bij A-merken. Tijdens het diner staan de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologie en innovatie centraal.

Uit onderzoek is gebleken dat de inzet van technologische innovaties en big data, als onderdeel van de grotere klantexperience, gezien worden als het nieuwe goud binnen het marketingvak. Voor NIMA de reden om rondom deze thematiek dit diner te organiseren exclusief voor marketingdirecteuren, CMO’s en CEO’s in samenwerking met HP.

WK
 

Tags:

Big Data

Partners