SAP Customer Experience kondigt een uitbreiding van haar SAP C/4HANA suite aan. Met de nieuwe features kunnen organisaties nog persoonlijkere relaties met de klant opbouwen. Dit helpt om de Experience Gap, waarbij bedrijven een betere ervaring denken te bieden dan de consument daadwerkelijk ervaart, te sluiten.
De nieuwe cloudfeatures bieden de mogelijkheid om vertrouwelijke en persoonlijke gesprekken met de klant te voeren. Daarnaast wordt de communicatie tussen werknemers en partners verbeterd en ondersteunen de features bij het organiseren van effectieve trainingen voor sales en customer relations teams.
De C/4HANA suite helpt in combinatie met de Experience Management-oplossingen van SAP bij het dichten van de Experience Gap. Verschillende grote namen maken al gebruik van de C/4HANA-oplossing zoals Levi Strauss & Co en Colgate-Palmolive.
Alex Atzberger, president van SAP Customer Experience, over deze oplossing: “Het is tijd om de silo’s te doorbreken, zodat bedrijven ook echt de ervaring bieden die ze nu al denken te bieden. We blijven nieuwe features toevoegen aan de SAP C/4HANA suite en helpen klanten zo de Experience Gap te sluiten. Samen met het onlangs overgenomen Qualtrics zorgen we er hiermee voor dat bedrijven kunnen excelleren in de Experience Economy.”
SAP C/4HANA Foundation
Een van de nieuwe features is de SAP C/4HANA Foundation. Deze oplossing helpt administrators en developers om de cloudoplossingen van SAP gemakkelijk te implementeren. Klanten die SAP C/4HANA al gebruiken, krijgen de nieuwe feature kosteloos toegestuurd. Met deze oplossing kunnen autorisaties voor nieuwe en bestaande klanten makkelijk beheerd worden. Daarnaast biedt de nieuwe oplossing verschillende tools om een gefragmenteerde IT-omgeving te verhelpen. Developers en administrators hebben daarmee een centrale cockpit om geïmplementeerde oplossingen en applicaties te monitoren.
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
Deel dit bericht