10-08-2018

SnapLogic verbetert wereldwijd partnerprogramma

Deel dit bericht

SnapLogic, wereldwijd aanbieder van selfservice applicaties en data-integratie, heeft updates aangekondigd voor het SnapLogic Partner Connect Program. De updates bieden partners in de technologie en dienstverlening en resellers wereldwijd de mogelijkheid om hun integratie binnen de organisatie en digitale transformatiecapaciteiten en -aanbod uit te breiden.

Het nieuwe programma biedt partners verdiepende mogelijkheden om hun klantsuccessen te vergroten en voordelen te halen uit de applicatie- en data-integratiemarkt, die een waarde van 12 miljard dollar vertegenwoordigt. De recente investeringen van SnapLogic in het partnerprogramma hebben het afgelopen jaar geleid tot een groei van 60 procent en de verwachting is dat het kanaal aan het eind van 2018 40 procent van de bedrijfswaarde vertegenwoordigt.

“SI’s, VAR’s en technologieleveranciers krijgen te maken met een groeiende druk om van strategische toegevoegde waarde te zijn voor digitale teams, in plaats van een eenmalige integrator”, zegt Rich Link, Vice President van Global Channel Sales en Strategic Alliances bij SnapLogic. “Onze klanten zijn bezig met verschillende projecten op het gebied van cloud data warehousing, data lakes, master data management, human capital management, klantrelatiemanagement en Customer 360, die integratie nodig hebben om succesvol te zijn. Met de updates van het partnerprogramma is het voor partners mogelijk om snel de benodigde expertise te krijgen om de strategische digitale initiatieven van onze klanten te versnellen en oplossingen te leveren die gebouwd zijn met ons Enterprise Integration Cloud-platform.”

Updates voor het SnapLogic Partner Connect Program zijn onder andere:
- Training en onderwijs: Een volledig curriculum van gratis training op het gebied van sales en technologie, waarmee partners snel pipelines bouwen, deals sluiten en SnapLogic technologie kunnen implementeren. Het aantal getrainde SnapLogic consultants is het afgelopen jaar met meer dan een tienvoud gegroeid.
- Flinke reseller-kortingen en doorverwijzingspercentages: nieuwe doorverwijzingen voor deals en reseller-kortingen stimuleren de winstgevendheid van partners. Daarnaast werkt SnapLogic samen met partners om de verkoop van SnapLogic-oplossingen te ondersteunen.
- Beloningen voor oplossingen: speciale deals om partners te belonen die oplossingen ontwikkelen, gebaseerd op technologie van SnapLogic en diens partners, zoals Workday, Snowflake en Reltio.
- Partnerportaal: biedt een centrale omgeving voor updates, registratie van deals, aanvragen voor ondersteuning in het veld, collateral access, toegang tot het LMS-systeem en kortingsverzoeken.
- Gedifferentieerde programmastructuur: maakt het voor technologie- en implementatiepartners mogelijk om hun investering in SnapLogic naar wens aan te passen, inclusief de mogelijkheden om hun bedrijf te laten groeien.

De updates voor het SnapLogic Partner Connect Program zijn het gevolg van de wereldwijde uitbreiding en de toevoeging van 11 nieuwe channel partners in EMEA. SnapLogic is daarnaast onlangs door CRN genoemd als Channel Chief en als een van de 100 Coolest Cloud Vendors.

Partners