AH
15/08/2023
Albert Heijn: meer data, minder voedselverspilling
Albert Heijn vult dagelijks de bordjes van zes miljoen klanten. Wat eten zij vandaag. En morgen? Volgende week? De marktleider probeert het zo goed mogelijk in te schatten, om voedselverspilling te voorkomen. Een interview met Jeroen Edeling en Noortje van Genugten.
10/10/2019
Ahold Delhaize, ING, KLM, NS en Philips kondigen Kickstart AI aan
Vijf Nederlandse bedrijven, Ahold Delhaize, ING, KLM, NS en Philips, willen het AI-ecosysteem (Artificial Intelligence of kunstmatige intelligentie) in Nederland een impuls geven door de ontwikkeling van AI-technologie te bevorderen en te versnellen en door AI-talent in het land ...- meest gelezen blogs | cases
- 15/09 Nederlandse bedrijven verliezen meer dan 20 miljard euro door gebrekkige datakwaliteit
- 27/08 Saskia Lensink (TNO) over de ontwikkeling van GPT-NL
- 25/08 Xebia publiceert Data & AI Monitor 2025/26
- 19/08 Agentic AI rukt op maar gebrek aan toezicht bedreigt consumentenvertrouwen
- 11/08 IBM: Kosten datalekken Benelux gestegen tot gemiddeld zes miljoen euro
























