U kunt uw website bezoekers niet langer enkel boeien met standaard inhoud. Een op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie is de nieuwe standaard. Om dit toe te passen heeft u de juiste tools nodig.
Een platform waarmee u omni-channel gepersonaliseerde content kan bieden die ook direct inzichtelijk maakt welke communicatie werkt en die suggesties biedt om de conversie verder te verhogen door de communicatie nog verder (geautomatiseerd) te verfijnen.
In ons webinar op 14 maart, laten we zien hoe u met het juiste Web Content Management (WCM) platform:
• Content personaliseert op basis van data-driven marketing
• Inzage krijgt in nauwkeurige voorspellingen van online bezoekersgedag (Predictive Analytics)
• Conversie verder verhoogt doordat machine-based learning functionaliteit de voor de bezoeker meest relevante inhoud aanbeveelt tijdens het website bezoek (Prescriptieve Analytics).
14 Maart
11:00 uur
Registratie
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht