Adobe is door Gartner als leider benoemd in het 2016 ‘Magic Quadrant voor mobiele applicatieplatformen’.
Adobe was één van de zeventien beoordeelde leveranciers in het rapport. De criteria voor het beoordelen van ‘completeness of vision’ zijn onder andere begrip van de markt, marketing-, sales- en productstrategie, bedrijfsmodel, sectorspecifieke strategie, innovatie en geografische strategie. De evaluatiecriteria voor het beoordelen van ‘ability to execute’ zijn onder andere het product, verkoop-aanpak, prijsmodel, staat van dienst en anticiperen op marktontwikkelingen, marketing-uitvoering, klantbeleving en bedrijfsvoering.
Een kopie van het Gartner onderzoeksrapport van 15 juni 2016 “Magic Quadrant for Mobile App Development Platforms” is hier verkrijgbaar.
Meer informatie: Adobe
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht