Progress heeft in Sofia haar nieuwe logo en ‘rebranded’ corporate identity geopenbaard. Het Bulgaarse bedrijfsonderdeel Telerik is nu volledig met Progress gefuseerd.
President en CEO Philip Pead van Progress benadrukt in een blog dat de acquisitie van Telerik in 2014 het portfolio van Progress completeerde en een uitbreiding bood naar nieuwe markten en kansen. Dit heeft een intern proces op gang gebracht waarin Progress zich op haar potentieel heeft gefocust met een interne en externe transformatie tot gevolg. De visie die hieruit voortvloeide is gericht op de Digitale Transformatie. Pead noemt Progress: “A powerful force for transformation”.
DigitalFactory
In de huidige disruptieve markt wil Progress een leiderschapspositie innemen om bedrijven bij hun digitale transformatie te helpen. Progress besloot tot een rebranding, met een nieuw frisgroen logo en dito huisstijl, en introduceert een nieuw product: Progress DigitalFactory. Progress DigitalFactory is een alomvattend cloud-gebaseerd platform dat bedrijven moet helpen bij de digitale transformatie naar een omni-channel digital experience waarin de eindklant centraal staat. Traditionele silo’s tussen IT, ontwikkeling en marketing moeten daarbij verdwijnen.
DigitalFactory wordt gepositioneerd als complete oplossing voor creatie en beheer van digitalisering om de beste klantbeleving te ondersteunen. Voorlopig zijn er drie kernonderdelen aangekondigd die in het derde kwartaal beschikbaar zullen zijn:
- DigitalFactory for Sites.
- DigitalFactory for Engagement.
- DigitalFactory for Mobile.
In de loop van 2017 komen volgens Progress additionele oplossingen beschikbaar.
Uitdagingen
Progress heeft de resultaten bekend gemaakt van het wereldwijd onderzoek ‘Are Businesses Really Digitally Transforming or Living in Digital Denial’. Het onderzoek werd uitgevoerd in het eerste kwartaal van dit jaar om een beter beeld te krijgen van hoe bedrijven wereldwijd omgaan met de digitale transformatie en de plannen die zij ontwikkelen om eventuele uitdagingen aan te gaan. Een belangrijke conclusie is dat bedrijven binnen twee jaar een digitale transformatie moeten doormaken om niet de boot te missen in hun markt. Progress ziet het DigitalFactory platform als het antwoord op deze uitdagingen.
Het State-of-digital-business rapport en The-digital-ultimatum-whats-your-plan geven meer achtergrond over de noodzaak van Digitale Transformatie.
Meer informatie: Progress.nl
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht