Mark Troester is vicepresident Strategie bij Progress en begeleidt de uitvoering van 'go-to-market' plannen van het bedrijf. Mark heeft uitgebreide ervaring wat betreft het op de markt brengen van applicaties en 'big data'-producten. Voorheen was hij verantwoordelijk voor de productmarketing bij Sonatype, SAS en Progress DataDirect. Aan het begin van zijn carrière werkte Mark als ontwikkelaar en projectmanager voor startups en gevestigde ondernemingen.
Vaak werken dingen in de praktijk een stuk lastiger dan in theorie. Op Netflix iets vinden dat de moeite waard is om te kijken. Je sportschoolabonnement opzeggen. Je handen wa...
Predictive maintenance (PdM) involves the execution of system checks at predetermined intervals to analyze equipment health. These controls are usually in the form of continua...
Traditional machine learning solutions fail at extracting value for most organizations. Here's how you can use - and profit from - all your data effectively.Machine Learning a...
Fundamental market shifts are coming, including a move beyond what we call mobility today. Read our takeaways on these insights from the recent Gartner Summit.If you’re ...
Chatbots are the next big thing, but there is always another big thing coming. Prepare for the future with a flexible architecture that is ready for everything. Chatbots ...
It's time to move past the limitations of traditional platforms. Learn the key dimensions to consider when choosing the right software architecture for your business.Software ...
What does Digital Transformation really mean? Learn why it's essential to develop a transformational culture on three key levels.How far along on the road to digital transform...
Sommige IT-professionals verlangen terug naar de tijd waarin het mainframe de hoofdrol speelde. Hoe absurd dit ook klinkt, ik kan me het helemaal voorstellen. De logge machine...