Nieuw Powerhouse in Integrated Marketing Management.
Teradata heeft de overname afgerond van Aprimo, leverancier op het gebied van geïntegreerde, cloud-gebaseerde marketing software. Samen zullen de twee vernieuwers de toekomst van geïntegreerde marketing sturen. Zo kunnen bedrijven hun marketing performance optimaliseren met meer gedetailleerde en begrijpelijke inzichten vanuit een met big data overspoelde wereld. Marketing executives zullen als eersten profiteren van de gecombineerde mogelijkheden van Aprimo en Teradata. Een Argyle Group en Aprimo CMO onderzoek gaven recentelijk belangrijke uitdagingen van top executive marketing aan: de integratie van campagnes in digitale en traditionele kanalen en de afschaffing van databarrières die analyse van resultaten en statistieken remmen - en het bewijs van ROI op marketing. Aprimo heeft deze uitdagingen opgelost met een volledig geïntegreerde suite voor honderden klanten, waaronder 36 Fortune 100 bedrijven (bijvoorbeeld Target Corporation, Warner Bros. Inc. en Nestle S.A.). Aprimo’s geïntegreerde cloud-gebaseerde marketing software zorgt ervoor dat B2C en B2B marketeers succesvol met de veranderende rol van marketing om kunnen gaan. De marketeer heeft controle over budget en kosten, maakt gebruik van gestroomlijnde workflows en voert innovatieve multi-channel campagnes uit die meetbare ROI opleveren. Door het gebruik van Aprimo’s modulaire en on-demand software, Aprimo Marketing Studio for B2C en Aprimo Marketing Studio for B2B, kunnen marketeers marketingorganisaties werkelijk integreren en kunnen ze de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, managen, leveren en volgen. De marketing inspanningen kunnen vertaald worden naar meetbare business impact en omzet. Enkele honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo, waaronder Bank of America, Honda,V&D, Pearson Education Ltd, Time Warner Cable-NY en Wal-Mart, M&S Mode, Deloitte en Kodak.Bron: Teradata.14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht