Geen bedrijfstak verandert sneller dan de retailsector. Wie had vijf jaar geleden gedacht dat een bestelling nu ook per drone afgeleverd kan worden? De retailindustrie groeit gestaag door en wie hier niet in meegaat, bestaat straks waarschijnlijk nie...
Marketing Cloud Lightning is een nieuw platform en ecosysteem dat marketeers de mogelijkheid geeft om één-op-één customer journeys te ontwikkelen die zowel sales, service als marketing overlappen. Salesforce Lightning heef...
Oud-Eurocommissaris Neelie Kroes, ambassadeur van StartupDelta, is keynote speaker tijdens de Salesforce World Tour Amsterdam. Het gratis World Tour-event vindt plaats op donderdag 14 april in de Amsterdam RAI.Neelie Kroes is speciaal gezant voor sta...
Data driven worden behelst meer dan de inzet van nieuwe tools en technologie. Het grijpt in op business modellen, processen en vooral datamanagement. Dit seminar door Nigel Turner schetst de praktische stappen die nodig zijn om een haalbare datastrategie en aanpak op te stellen. Praktisch seminar op 21 november in Utrecht, schrijf nu in.
Nederland 'Maakland' heeft een rijke historie van veranderen, aanpassen en innoveren. Deze kracht hebben we meer dan ooit te voren nodig gezien de huidige ontwikkelingen omtrent het veranderende klantengedrag en de impact van informatie technologie.K...
Salesforce en Box introduceren Salesforce Files Connect for Box en Box SDK. Met deze nieuwe toepassingen kunnen collega's beter samenwerken, productiever zijn en hebben ze bovendien altijd toegang tot de juiste content.“Oplossingen van Box en Sales...
Salesforce, het Customer Success Platform en CRM-oplossing, kondigt Salesforce Marketing Cloud Predictive Journeys aan. Met Marketing Cloud Predictive Journeys kunnen marketeers crm- en marketingdata combineren met relevante contextuele informatie, z...
Salesforce, het Customer Success Platform en leverancier van CRM-oplossingen, publiceert het rapport 2015 State of Analytics. Uit dit onderzoek onder meer dan 2.000 leidinggevenden wereldwijd blijkt dat goed presterende organisaties in staat zijn om ...
Salesforce, het Customer Success Platform en ‘s werelds meest gebruikte CRM-oplossing, publiceerde gisteren het rapport ‘2015 State of Service’. Uit onderzoek onder meer dan 1900 customer service managers en executives we...