Google introduceert ‘Google Mijn Bedrijf’. Deze dienst biedt ondernemers de mogelijkheid om op verschillende manieren kosteloos klanten te identificeren en met hen in contact te komen.
Met de nieuwe dienst wil Google het proces om trouwe klanten te vinden, vereenvoudigen. Via ‘Google Mijn Bedrijf’ biedt Google ondernemers uitgebreide mogelijkheden het bedrijf te laten opvallen op één centrale plek.
Met ‘Google Mijn Bedrijf’ kunnen bedrijfseigenaren:
Bedrijfsgegevens vanuit één plaats bijwerken op Google Zoeken, Maps en Google+ zodat klanten eenvoudig met het bedrijf in contact kunnen komen;
Foto's van het bedrijf en een virtuele rondleiding door het bedrijfspand toevoegen zodat klanten kunnen zien waarmee een onderneming zich onderscheidt;
Rechtstreeks contact met fans en klanten maken door nieuwsberichten, evenementen en andere belangrijke updates te delen vanaf de Google+ bedrijfspagina;
Beoordelingen en reviews overal op het web nauwgezet bijhouden en direct reageren op Google-beoordelingen;
Begrijpen hoe mogelijke klanten het bedrijf zoeken en contact maken via persoonlijke statistieken en integratie met AdWords Express;
Overal bedrijfsgegevens beheren:met de Android-app en de iOS-app van ‘Google Mijn Bedrijf’ (binnenkort beschikbaar).
Niet alleen nieuwe bedrijven kunnen aan de slag met ‘Google Mijn Bedrijf’, ook bestaande gebruikers van Google Places en het Google+ Dashboard krijgen een update zodat ze de nieuwe mogelijkheden kunnen benutten. Ongeacht op welke markt het bedrijf zich richt, vanschitterende handgemaakte hoeden en verse viskoekjes tot het beste lokale bier, via Google zijn alle mogelijke klanten te ontdekken.
Meer informatie is te vinden op google.nl/mijnbedrijf.
Door: Witold Kepinski
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht