SAS voegt Generatieve AI-mogelijkheden toe aan haar MarTech-oplossing SAS Customer Intelligence 360. In een nieuwe integratie met Amazon Bedrock van Amazon Web Services helpen deze mogelijkheden organisaties om gegevens om te zetten in zakelijke inzichten die de bedrijfsvoering verbeteren om de klantervaring te verbeteren.
SAS Customer Intelligence 360 biedt al GenAI-assistentie aan marketeers en adverteerders voor het stroomlijnen van marketingplanning, journey design, contentgeneratie en creatieve ontwikkeling.
De mogelijkheden van de oplossing, gebruik makend van Amazon Bedrock, omvatten:
• Betere campagnes door nauwkeurige doelgroepaanbevelingen: Met deze mogelijkheid kunnen marketeers doelgroepen creëren en deze koppelen aan nauwkeurige, gepersonaliseerde berichten en aanbiedingen. Campagneteams kunnen eenvoudige tekst gebruiken om de mensen te beschrijven die ze willen bereiken, en de software gebruikt natuurlijke taalaanwijzingen in de beschrijving om elke doelgroep aan te bevelen en te verfijnen.
• Een intelligente zelfbedieningsassistent: De nieuwe audience copilot van SAS Customer Intelligence 360 biedt een begeleide GenAI-gestuurde chatervaring die natuurlijke taal gebruikt om doelgroepgegevens beter te interpreteren. Met de copilot kunnen marketeers en adverteerders eenvoudiger de juiste gegevensbron selecteren, een planning maken, de levenscyclus van de gegevens specificeren en uiteindelijk campagnes verbeteren door een beter begrip van hun opgenomen doelgroepen.
• Verbeterde e-mails voor een betere respons: De nieuwe AI-onderwerpservice van SAS Customer Intelligence 360 suggereert overtuigende en effectieve onderwerpregels voor e-mails. En marketeers kunnen onderwerpregels testen en vergelijken om de best presterende te kiezen.
"Met GenAI kunnen marketeers campagnes beter plannen, doelgroepselectie verbeteren, relevantere content genereren en betere zakelijke beslissingen nemen die klantervaringen verbeteren", zegt Jennifer Chase, Chief Marketing Officer bij SAS. "De GenAI-uitbreidingen van SAS Customer Intelligence 360 - gevoed door onze sterke samenwerking met AWS en het gebruik van Amazon Bedrock-technologie - zullen het voor marketing- en reclameprofessionals gemakkelijker maken om GenAI effectief te gebruiken."
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht