Customer support centers face a significant challenge in the number of applications a representative must access to get a 360 degree view of a customer in difficulty. Since call centers need to serve customers quickly, this often reduces the quality of data a representative has when he or she serves a customer. Through HyperIntelligence, customer support representatives can have full access to every relevant piece of data about a customer, the products they own, their account relationship, and support case history all from within any CRM or productivity application. This means time to case closure is reduced, and customer satisfaction increases.
Join Matias Ravizzoli, Vice President of Technical Support at Microstrategy, as he describes how HyperIntelligence has allowed his staff to get relevant contextual data regarding support clients in real time and in context within the applications they use every day. Matias will talk about the quantitative gains this friction free access to data has given his organization, as well as how support actions have become more accurate using HyperIntelligence.
Thursday November 12
11:00 AM EDT
Register
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht