U kunt uw website bezoekers niet langer enkel boeien met standaard inhoud. Een op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie is de nieuwe standaard. Om dit toe te passen heeft u de juiste tools nodig.Een platform waarmee u omni-c...
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
De nieuwe Europese privacyregelgeving en de veranderingen in het marketingvak – zowel op creatief als technologisch gebied – zijn de belangrijkste aandachtspunten voor brancheorganisatie voor marketing en data DDMA in 2017. De hoofddoelst...
Deze baanbrekende workshop door DAMA-Thought Leader Mathias Vercauteren introduceert de Data Governance Sprint - een efficiënte, gestructureerde aanpak om uw initiatieven op het gebied van data governance met vertrouwen te starten en uit te voeren! Praktische workshop op 25 en 26 november in Utrecht - schrijf snel in!
Nederlandse organisaties die investeren in data-driven marketing zijn positief gestemd over de opbrengst hiervan. Klanttevredenheid wordt als belangrijkste winst genoemd, gevolgd door omzetgroei. Toch wordt anno 2016 nog steeds minder dan de helft va...