SAP heeft aangekondigd dat het zich met de lancering van de SAP Upscale Commerce in het MKB-marktsegment gaat mengen. Dit nieuwe product is geheel vormgegeven om aan de behoeftes van organisaties in dit segment te voldoen. Daarnaast introduceerde SAP op het CX-evenement de SAP Cloud Extension Factory. Dit is een nieuwe feature voor het SAP Cloud Platform, waarmee klanten en partners gemakkelijk enterprise applicaties kunnen verbinden en uitbreiden in een wereld die steeds meer om de cloud draait.
De SAP Upscale Commerce is een complete oplossing die gemakkelijk geconfigureerd wordt, waardoor de software vrijwel direct gebruikt kan worden. Klanten kunnen hiermee klein beginnen en al naar gelang de groei betalen. De SAP Upscale Commerce is een op SaaS-gebaseerd platform dat het MKB helpt om klanten een unieke en consistente ervaring te bieden door middel van AI. Het nieuwe aanbod complementeert de bekende commerce oplossing van SAP: de SAP Commerce Cloud. In eerste instantie zal deze uitbreiding in Amerika worden uitgebracht.
Gemak met de SAP Cloud Extension Factory
De SAP Cloud Extension Factory is in 2019 beschikbaar. Met deze agile en open source oplossing kunnen organisaties gemakkelijk iedere API-gestuurde applicatie van het SAP C/4HANA portfolio uitbreiden en customizen in dezelfde omgeving. Hiermee wordt het managen van systemen en extensies die met elkaar verbonden zijn gemakkelijker dan ooit. Met SAP Cloud Extension Factory wordt het overzichtelijk voor organisaties om klanten een end-to-end ervaring te bieden.
Mark de Bruijn, VP en Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Customer Experience: “Met onze oplossingen proberen we organisaties zoveel mogelijk te ondersteunen, zodat zij hun klanten een positieve en eenduidige ervaring kunnen bieden. In het MKB zien we dat bedrijven zich steeds meer op de klant gaan focussen. Het werd voor ons dan ook tijd om onze software voor die bedrijven te specialiseren, wat we hebben gedaan met de SAP Upsale Commerce. Daarnaast willen we het onze klanten natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken om verschillende producten en extensies met elkaar te combineren, om zo een individueel systeem te creëren dat volledig aansluit bij de organisatie en de beste resultaten op het gebied van customer experience biedt. Met deze twee uitbreidingen van ons portfolio zijn organisaties een stap dichterbij het bieden van de ultieme online ervaring aan hun klanten.”
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht