Informatica heeft Success Offerings gelanceerd die gebruikmaken van big data, kunstmatige intelligentie en machine learning met een verhoogde focus op adoptieservices. Informatica Success Offerings biedt een uniform en adaptief raamwerk voor klantsucces dat is ontworpen voor alle klanten in levermodellen (licentie en abonnement) en implementatiemodellen (on-premise en in de cloud).
Met Informatica Success Offerings kunnen klanten van Informatica profiteren van klantensuccesdiensten, geavanceerde ondersteuningsdiensten, waaronder toegang tot teams voor noodgevallen, en verbeterde adoptiebronnen om te helpen bij bedrijfskritieke implementaties. Klanten kunnen bovendien gebruik maken van het "Ask an Expert" programma, een online-kennisbank, gemodereerde forums en webinars van Informatica en cursussen van de gloednieuwe Success Academy, een leerplatform met gratis training en uitgebreide ontwikkeling van vaardigheden.
"Informatica stelt onze klanten in staat om de meest complexe gegevensuitdagingen te beheren en grote ideeën om te zetten in nieuwe realiteiten", zegt Ansa Sekharan, VP en chief customer success officer bij Informatica. "Onze klanten verwachten producten en succesaanbiedingen om gegevens te beheren en een geconnecteerde ervaring te bieden in cloud-, hybride en on-premises omgevingen. Met deze lancering springen we vooruit als de enige leverancier van data management die uniforme success offerings aanbiedt voor alle aankoop- en implementatiemodellen om ervoor te zorgen dat we aan de huidige en toekomstige behoeften van onze klanten voldoen."
Informatica biedt klanten Success Offerings klanten aan in een enkel pakket:
• Proactieve en gepersonaliseerde services - Het nieuwe customer success aanbod maakt gebruik van big data, machine learning en kunstmatige intelligentie om prescriptieve en voorspellende services te leveren om problemen te voorkomen en oplossingstijd te verminderen.
• Snellere time-to-value - Vermenging van aanbiedingen, waaronder customer success, ondersteuning, adoptie en opleidingsservices, helpt klanten met snellere implementatie, beter rendement op hun Informatica-investering en meer gebruikersacceptatie te ervaren.
• Een uniforme aanpak - Een schaalbaar raamwerk en een vereenvoudigd prijsmodel bieden eenvoudige, gecoördineerde services in alle inkoop- en implementatiemodellen die klanten gemak en flexibiliteit bieden.
Mere informatie: Informatica
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht