OpenText is door onderzoeksbureau Forrester Research, Inc. in haar nieuwe rapport benoemd tot leider in Customer Communications Management. Het rapport stelt dat OpenText de Enterprise Communication Hub centraal stelt door beheer van alle communicatie vanuit één suite mogelijk te maken.
Forresters rapport ‘The Forrester Wave: Customer Communications Management Q2 2016’ analyseert de huidige Customer Communications-markt en bekijkt hoe leveranciers zich tot elkaar verhouden. Het rapport stelt dat het productlandschap complete enterprise-oplossingen omvat die tegemoetkomen aan de unieke vereisten binnen de drie CCM-segmenten: interactieve, on-demand en gestructureerde output. Het rapport meldt: “Dit is het sterkste arsenaal aan WCM, DAM en CCM in de markt. Solide enterprise-partnerships, met name met Oracle en SAP, zetten zich voort. OpenText beschikt over een dynamische serie aan voorgeprogrammeerde oplossingen voor contractbeheer, HR, vermogensbeheer, technische documentatie en campagnevoering.”
Digitale transformatie
Volgens Sales Director Ingrid Bosman bij OpenText bevestigt het feit Dat OpenText is genoemd als leider in Forresters CCM Wave Report dat OpenText Release 16 Communications Center tegemoetkomt aan de behoefte van de markt. “OpenText zet de trend met een Enterprise Communications Hub die het mogelijk maakt om alle communicatie doelgericht te beheren, zowel extern naar klanten en partners, als intern naar medewerkers. Dankzij de integratie met de OpenText EIM-strategie en partnersamenwerkingen nemen we een sterke positie in binnen de markt en spelen we een centrale rol in de transformatie van alle zakelijke content. OpenText blijft klanten helpen met hun digitale transformatie om in de moderne wereld te slagen.”
Download hier het rapport van Forrester
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van En...
23 mei 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze i...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
Deel dit bericht