28-06-2016

OpenText benoemd als een leider in Customer Communications Management-rapport

Deel dit bericht

OpenText is door onderzoeksbureau Forrester Research, Inc. in haar nieuwe rapport benoemd tot leider in Customer Communications Management. Het rapport stelt dat OpenText de Enterprise Communication Hub centraal stelt door beheer van alle communicatie vanuit één suite mogelijk te maken.

Forresters rapport ‘The Forrester Wave: Customer Communications Management Q2 2016’ analyseert de huidige Customer Communications-markt en bekijkt hoe leveranciers zich tot elkaar verhouden. Het rapport stelt dat het productlandschap complete enterprise-oplossingen omvat die tegemoetkomen aan de unieke vereisten binnen de drie CCM-segmenten: interactieve, on-demand en gestructureerde output. Het rapport meldt: “Dit is het sterkste arsenaal aan WCM, DAM en CCM in de markt. Solide enterprise-partnerships, met name met Oracle en SAP, zetten zich voort. OpenText beschikt over een dynamische serie aan voorgeprogrammeerde oplossingen voor contractbeheer, HR, vermogensbeheer, technische documentatie en campagnevoering.”

Digitale transformatie
Volgens Sales Director Ingrid Bosman bij OpenText bevestigt het feit Dat OpenText is genoemd als leider in Forresters CCM Wave Report dat OpenText Release 16 Communications Center tegemoetkomt aan de behoefte van de markt. “OpenText zet de trend met een Enterprise Communications Hub die het mogelijk maakt om alle communicatie doelgericht te beheren, zowel extern naar klanten en partners, als intern naar medewerkers. Dankzij de integratie met de OpenText EIM-strategie en partnersamenwerkingen nemen we een sterke positie in binnen de markt en spelen we een centrale rol in de transformatie van alle zakelijke content. OpenText blijft klanten helpen met hun digitale transformatie om in de moderne wereld te slagen.”

Download hier het rapport van Forrester

Partners