25-03-2016

Progress biedt flexibel digital marketing platform met Telerik Sitefinity 9.0

Deel dit bericht

Progress heeft de nieuwste versie van Telerik Sitefinity CMS en Telerik Sitefinity Digital Experience Cloud (DEC) aangekondigd. De laatste releases van de content management- en customer analytics-platformen van Progress bieden nieuwe features en verbeteringen voor flexibel beheer van online-kanalen.

Marketeers moeten snel kunnen reageren op veranderingen. Volgens een rapport van bureau voor marketingstrategie CMG Partners geeft 63 procent van de marketingmanagers aan dat flexibiliteit een belangrijke prioriteit is. Slechts 40 procent geeft echter aan zichzelf flexibel te vinden. Dit biedt kansen; het onderzoek toont eveneens aan dat organisaties met flexibele marketingafdelingen drie keer zoveel kans hebben op een significante groei van hun marktaandeel.

Met de release van Telerik Sitefinity 9.0 kunnen ontwikkelaars, marketing- en IT-afdelingen effectiever samenwerken en hun digitale marketing flexibel maken. Telerik Sitefinity 9.0 bevat nieuwe features:

Voor de marketeer;

  • Verbeterde personalisatie: stelt marketeers in staat om de doelgroep te segmenteren en zo personalisatiecampagnes op te zetten. Hierbij kunnen marketeers inzichten krijgen vanuit data over consumentengedrag en demografie vanuit Telerik Sitefinity DEC.
  • 360-graden klantoverzicht: maakt alle interacties tussen de klant en de organisatie inzichtelijk; van websitebezoeken tot momenten voor marketingconversie. Zo kunnen marketeers beslissingen maken met behulp van uitgebreide contactprofielen in Telerik Sitefinity DEC.
  • Ondersteuning voor meertalige assets: verzekert dat de juiste content wordt geleverd aan het publiek, met gelokaliseerde digitale assets zoals documenten, afbeeldingen, video’s, etc.
  • Ondersteuning voor meerdere formulieren: vermindert het aantal afgebroken invulformulieren door lange formulieren op te splitsen in kleine stappen, wat de gebruikerservaring verbetert.


Voor de ontwikkelaar en IT;

  • Doorlopende levering: maakt het mogelijk om nieuwe functionaliteit op websites eenvoudig en snel te installeren en toe te passen.
  • Nieuwe API's: versnelt en vereenvoudigt de uitrol naar moderne Web Services RESTful API (OData) en API creatie interface en JavaScript SDK.
  • Eenvoudige aanmaak van widgets: verbetert de view-prestaties en verhoogt de productiviteit van ontwikkelaars door de eenvoudige ontwikkeling van widgets via ontwerpmogelijkheden in het open-source Feather framework.
  • Geïntegreerde mobiele oplossing: stelt gebruikers in staat om met Telerik Platform content gedreven en makkelijk te integreren apps te ontwikkelen. Telerik Platform is het leidende mobiele applicatieontwikkelplatform voor iOS-, Android- en Windows Phone-apps.


Responsief
Consumenten verwachten real-time gepersonaliseerde en responsieve content, meent Senior Vice President Application Platforms Svetozar Georgiev bij Progress. “Om dit te kunnen leveren moeten marketingorganisaties flexibeler worden. Flexibiliteit is het verschil tussen vooroplopen of achterblijven. Sitefinity 9.0 bevat ontwikkel-, administratieve en marketingcapaciteiten en levert een krachtig platform. Dit platform ondersteunt veranderende bedrijfsinitiatieven en messaging, wat het voor marketeers mogelijk maakt om flexibel te reageren in de multi-channel wereld."  

Publiekssegmenten
Volgens General Manager Progress Benelux Stephan Leferink hebben marketeers te maken met continue veranderingen wanneer ze de consument met relevante content willen aanspreken. Daarnaast moet deze interactie ook nog via verschillende kanalen plaatsvinden. ”Sitefinity 9.0 biedt marketeers de mogelijkheid om verschillende publiekssegmenten te maken en een 360-graden klantoverzicht te krijgen. Hierdoor krijgt de marketeer inzicht in de doelgroep en het gedrag van de consument en kan hij snel beslissen welke content relevant is."

Meer informatie over het Telerik Sitefinity-platform: http://www.sitefinity.com

Company:

Progress

Partners