Woensdag 21 en donderdag 22 september vindt de Big Data Expo 2016 plaats. Op 1 mei wordt zowel de exposantenlijst als het programma bekend gemaakt en bezoekers kunnen zich vanaf die datum aanmelden.
In mei wordt het volledige programma voor de Big Data Expo gepubliceerd, het eerste paar sprekers is nu al bekend.
Yory Wollerich van Bol.com: Iedere klant winkelt in zijn persoonlijke winkel
Big data speelt bij bol.com een belangrijke rol in het personaliseren van de website. Op deze manier kunnen we elke klant laten winkelen in een eigen persoonlijke winkel. Deze lezing gaat dieper in op hoe big data gebruikt kan worden als competitive advantage, bijvoorbeeld door gebruik te maken van gedetailleerdere klantprofielen. Daarnaast zullen de key succes factoren van de intelligence capability besproken worden.
Martine van den Berg, Google: Big Data, de hype voorbij
Big Data is een hype - en daar is niets op tegen. Maar toch heeft het voor veel bedrijven de belofte nog niet kunnen waarmaken. Waarom is het zo moeilijk om de echte waarde van Big Data te realiseren? Hoe kom je voorbij het punt van grote investeringen en ingewikkelde trajecten?
Google hield zich al bezig met Big Data voordat het begrip was uitgevonden. Google = Big Data. Al meer dan vijftien jaar biedt het bedrijf online diensten die enorme volumes data genereren. Google weet dus als geen ander hoe je met slimme technologie en een vooruitziende blik data in waardevolle informatie kan veranderen. Een kijkje in de keuken - of beter - het bos van Google.
Derde thema Big Data Expo 2016: Improve Customer Experience with Big Data
Anno 2016 verwacht een klant een ultieme klantbeleving. Geen algemene homepage meer, maar de voor die ene specifieke klant de relevante aanbieding waar hij niet omheen kan. Voor optimaal gebruik van Big Data is deskundigheid vereist. Deze expertise is te vinden tijdens het thema ‘Improve Customer Experience with Big Data’ op woensdag 21 september 2016 tijdens de Big Data Expo in Jaarbeurs Utrecht.
Meer informatie: http://www.bigdata-expo.nl/nl
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
Deel dit bericht