02-08-2009

SUBWAY kiest MicroStrategy

Deel dit bericht

31.000 sandwichshops gaan wereldwijd informatie uitwisselen.

MicroStrategy heeft bekend gemaakt dat de SUBWAY-restaurantketen MicroStrategy heeft geselecteerd voor haar enterprise-brede rapportage en analyse van haar uitgebreide netwerk van franchises, met meer dan 31.000 vestigingen in 90 landen. Op MicroStrategy gebaseerde rapporten en dashboards zal SUBWAY franchise-eigenaren en managers van cruciale verkoop prestatiegegevens en belangrijkste business metrics voorzien. Met MicroStrategy zullen gebruikers bij de SUBWAY-organisatie in staat zijn om gedetailleerd inzicht te krijgen in de individuele verkoop van producten op vestigingsniveau en op basis van bepaalde momenten op de dag om zo beter te begrijpen wat ze verkopen, wanneer ze iets verkopen, en waar ze het verkopen. De SUBWAY-gebruikers kunnen de rapporten en dashboards gebruiken om onderliggende gegevens te bekijken en zo trends en verkoopkansen identificeren en zo onderbouwde zakelijke beslissingen nemen. De SUBWAY restaurantketen is wereldwijd de grootste sandwichfranchise, met meer dan 31.000 locaties in 90 landen. Het hoofdkwartier is gevestigd in Milford, Connecticut en heeft regionale kantoren in Amsterdam, Beiroet, Brisbane, Miami, en Singapore.Bron: MicroStrategy.

Company:

MicroStrategy

Partners