Combinatie Service Cloud 2 en Unified Communications levert een complete cloud computing-oplossing voor de klantenservice.
Salesforce.com, de onderneming voor zakelijke cloud computing, en Cisco bieden een gecombineerde oplossing aan waarmee een volledig contactcenter in de cloud kan draaien. De Customer Interaction Cloud brengt salesforce.com’s Service Cloud 2 en Cisco Unified Communications samen. De oplossing stelt kleine en middelgrote ondernemingen in staat hun klantenservice volledig in de cloud te runnen. Salesforce.com en Cisco delen hun visie op het verplaatsen van technologie naar de cloud en maken hierbij onder andere gebruik van social networking sites zoals Facebook, Twitter en Google. De nieuwe oplossing zet een connector in om de functionaliteit van salesforce.com’s Service Cloud 2 te integreren met die van Cisco’s Unified Contact Center. Hierdoor zijn klanten in staat de CRM-applicatie van salesforce.com te gebruiken als hun primaire agent desktop en tegelijkertijd houden zij de beschikking over de mogelijkheden van Cisco’s Unified Contact Center. Dit stelt hen in staat binnen elke denkbare industrie een klantenservice te laten functioneren. Deze oplossing van salesforce.com en Cisco biedt een antwoord op de groeiende vraag naar cloud computing-gebaseerde klantenservice-oplossingen binnen de MKB-markt. Met de Customer Interaction Cloud zijn agents in staat productiever te werken. Ook klanten kunnen de cloud gebruiken om snel resultaat te boeken, zonder dat hiervoor hardware, software, een data center of telefoonapparatuur hoeft te worden ingezet. De oplossing richt zich op ondernemingen met 30 tot 300 medewerkers en voldoet zowel aan de vraag van prospects als aan eisen van bestaande klanten.Met de introductie van producten zoals Cisco Unified Contact Center loopt Cisco voorop in het uitbreiden van de reikwijdte van de klantenservice. Unified Contact Center stelt ondernemingen in staat om binnen korte tijd een contactcenter-infrastructuur in te zetten. Klanten wenden zich steeds vaker tot de cloud voor het vinden van antwoorden op hun klantenservicevragen. De Service Cloud 2 stelt bedrijven in staat het gesprek met hun klanten aan te gaan, middels een kostenefficiënte oplossing die het contactcenter en de cloud verenigt in een nieuw model. Op het moment maken 8.000 ondernemingen voor hun klantenservice-activiteiten gebruik van de Service Cloud 2. De Service Cloud 2 is gebouwd op het Force.com-platform en brengt leidende cloud computing-platforms zoals Google, Facebook en Twitter samen om iedere conversatie in de cloud te kunnen volgen. Zo kunnen ondernemingen met behulp van de Service Cloud 2 gebruik maken van de expertise van de gemeenschap en deze aanwenden voor hun klanten, agents en partners, ongeacht locatie of device. De kwaliteit van de klantenservice is zo binnen elk kanaal consistent.Cisco Collaboration Solutions helpt organisaties te sturen op innovatie en helpt bij het nemen van betere beslissingen. Dit leidt tot vertrouwen en een beter functioneren van een team. Service aan klanten heeft zich de afgelopen tien jaar sterk ontwikkeld. Er wordt meer en meer samengewerkt met klanten; deze klantinteractie kan online op diverse manieren plaatsvinden: met behulp van social media, blogs, wiki’s, forums en online zoekmachines. Cisco’s Collaboration Solutions en Cisco Unified Contact Center ondersteunen organisaties bij het integreren van inbound- en outbound-gesprekken met internetapplicaties zoals real-time chat, web collaboration en e-mail. De oplossing is naar verwachting in het eerste kwartaal van 2010 beschikbaar. Salesforce.com en Cisco bieden beiden de oplossing aan. Meer informatie over prijzen kan op de websites van Salesforce.comCisco en Cisco worden ingewonnen.Bron: Salesforce.com.28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van En...
Deel dit bericht