‘Brand-tracking’ leunt zwaar op presentatie en analyse van zeer grote volumes data.
Scanmar’s MarketingTracker software is door Millward Brown geselecteerd als preferred online rapportage, analyse en dashboard oplossing na een uitgebreide pitch met een aantal leidende BI-leveranciers. Millward Brown (onderdeel van WPP’s Kantar group) is het grootste internationale marktonderzoek bureau gespecialiseerd in ‘brand tracking’ studies. Met kantoren in 51 landen werkt Millward Brown voor 70 van de top 100 merken in de wereld. Jaarlijks worden duizenden ‘brand tracking’ studies uitgevoerd, waarvan veel in meerdere landen, voor veel van werelds grootste merkfabrikanten en grote spelers in de FMCG sector. De analytische requirements, voortkomend uit de door Millward Brown ontwikkelde ‘brand tracking’ methoden die sterk leunen op presentatie en analyse van zeer grote volumes survey en non-survey time-serie data, zijn van nature de sterke kanten van de Scanmar oplossing. Scanmar is een Nederlandse BI software ontwikkelaar gespecialiseerd in marketing toepassingen. MarketingTracker is het door Scanmar ontwikkelde Marketing Informatie Platform voor de integratie en analyse van multiple marketing- en sales databronnen. MarketingTracker analytical server maakt gebruik van de Oracle 10g Olap database technologie. De oplossing is in gebruik bij veel toonaangevende merkfabrikanten (Philips, Heineken, FrieslandCampina, Mars, British American Tobacco e.d.). Bron: Scanmar.24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
23 mei 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze i...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
Deel dit bericht